Beiträge von DOC

    Quali: Fing ganz gut an, ich sah dann bei Mitte der Quali das Tim eine 44,0 fuhr, da war ich schon wieder auf Start/Ziel und konnte eine 43,8 anstreichen, war Persönliche Bestzeit und eine ganz ordentliche Runde. Da ich mir schon dachte das es reicht und ich es nur schwer verbessern könnte habe ich das Quali dann lieber genutzt um eine schwäche auszumerzen und zwar den Start, ich fuhr immer wieder an die Boxenausfahrt und übte knapp 10mal den Start :D


    Rennen: Start lief super und ich war vorne, nach 2 Runden passierte hinter mir etwas und mein Vorsprung betrug schon über 5 Sekunden, den konnte ich über das ganze Rennen weiter ausbauen.


    Strategie: 96l Sprit + Mediums (zum ersten mal in dieser Saison waren es nicht die Harten Reifen :D )


    Fazit: Rennen war schon nicht der Hit was Zweikämpfe betrifft auch wenn Moka einmal wohl nicht realisiert hat das ich ihn überrunden möchte, so hatte ich dann doch noch ein gutes Überholmanöver :D
    +++ Tim Berti Überrundet :banana::silvester::banana:

    Durch das Clipping werden Effekte übersprungen, du spürst also nicht alles am Lenkrad. Ob man dadurch einen Nachteil hat? Ich weiß nicht, ich habe es aber so eingestellt das es immer nur ganz kurz in den roten Bereich kommt, wenn überhaupt.

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    Dear followers,


    Our development team is working hard on the next release of Assetto Corsa, that will upgrade the main version of the game and will include important additions. We would also like to thank you for all the constructive criticism and helpful tips you submit to our official forums everyday helping our team to improve Assetto Corsa at the best.


    Graphics
    We are redefining some features related to post processing effects, HDR and particle rendering optimizations that improve graphics environment, lighting and framerate performance. The engine has been optimized in order to guarantee a more stable framerate in all conditions, including single-player and multiplayer races. Smoke effects have been also improved, fixing an issue that affected the performances when huge amount of smoke was generated, especially at race starts.


    Artificial intelligence
    CPU occupancy has been optimized to guarantee better and more stable performance. Furthermore, we worked to improve interaction of AI with each other and against the player car, as well as their “racing attitude”. The result is less collision accidents, better and more predictable lines and greatly improved race starts, delivering a better racing experience.


    Flag and rules
    The next build will introduce race flag and rules, including yellow, blue and black flags, both in single and in multiplayer. More details regarding this feature will be available at the release.


    Overcast conditions
    Next build will introduce the option to define the sky/weather conditions: player can choose between light/heavy fog, clean/light/heavy cloud, that affect lighting, visibility, track temperature, and so on, adding more immersion, different racing scenarios and environmental effects. As usual all the conditions are moddable and new ones can be created by the community.


    Damages, views and sounds
    Several parameters and functionalities related to damages, head movements, mirrors FOV values, reverberation and environmental sounds have been added or optimized, improving the overall driving and replay experience.


    Replays
    Assetto Corsa replays are universally appreciated for their fidelity, resulting in very realistic movements, car behaviour and camera management, but resulting also in high requirements in terms of hard disk and memory space. Unfortunately such big files are not easily handled by players who join or organize leagues and online championships. Next build will add quality settings options that allow up to 4x smaller sizes and longer replays.


    Pre-order and release date
    Assetto Corsa is not in Early Access anymore but that doesn’t mean that development is finished. As promised, the Dream Pack will also include several improvements, optimizations and new features. All the new code features will also be included for free on the main simulation, to allow gamers to enjoy Assetto Corsa and the new Dream Pack even more. However the process needs time to be completed. The release of the Dream Pack and of Assetto Corsa 1.1 is confirmed for Q1 2015.
    Thank you very much for understanding, for your kind support and passion.


    http://www.assettocorsa.net/assetto-corsa-dream-pack-news/


    Fahrhilfen: keine
    Renndistanz: 25 Runden
    Schaden: 70%
    Sprit und Reifen Simulation: 100 (wie bei uns in der GT3 Liga)
    Erlaubte Reifen neben der Strecke: 4 (wie bei uns in der GT3 Liga)
    Pflichtstopp: 1 (gibt aber kein Boxenfenster)
    Strecke V1.06: http://www.racedepartment.com/downloads/oschersleben.4549/
    Mod: T5 2013: http://www.unitedracingdesign.net/#!shop/c9dh
    Ihr braucht außerdem das Skinpack von USR: http://unitedsimracing.net/ind…e/downloads/assetto-corsa
    Es ist kein normales Skinpack, damit werden auch die Autos richtig umbenannt.


    Die KRL stellt dazu Server, die heißen: "www.keep-racing-league.com | simrc.de | KRL | SIMRC | DTM"
    Dort gibt es einen Public Server und einen mit Passwort (lautet "KRLSIMRC")


    Ihr könnt euch für dieses Event in diesem Thread anmelden, der SimRC stehen 4 BMW's, 4 Audi's und 3 Mercedes zur Verfügung (genau wie der KRL), gibt euer Auto bitte auch bei der Anmeldung an. Skins kann man nicht auswählen.


    SimRC:

    • Dustin - Mercedes
    • MattHardy - Mercedes
    • Paddy - Audi
    • Haiflosse89 - Audi
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    KRL:

    • holzi_1981 - BMW
    • Trust4711 - BMW
    • Michael - BMW
    • speedracer1893 - BMW
    • Joggl - Audi
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    Im Terminkalender könnt ihr euch für dieses Rennen an- oder abmelden.


    Servername: # SimRC.de | SimRacing League | Join us!
    Startzeit: 18:30 Uhr
    Passwort: racing


    Wir bitten euch, der besseren Kommunikation halber, euch auch auf unserem Teamspeak Server einzufinden:
    IP: 62.104.20.113:10024
    Passwort: SimRC
    Dort steht auch eigens für euer Team ein Kanal für die Kommunikation während des Rennens bereit.


    Skinpacks:
    #1: https://www.mediafire.com/?ne7yj9jqizhmpk5
    #2: https://www.mediafire.com/?a9m622k3089key2