Beiträge von DOC

    Changelog Assetto Corsa 1.1
    - Added ai-hints
    - New penalty system
    - Added Kick Quorum to the server
    - Fixed sound pops and clicks for some cars engines
    - Fixed traction control sound events
    - Fixed Tatuus FA01 limiter sound
    - Improved sound dynamics under load for some cars
    - Launcher: more graceful handling of missing/problematic content
    - Launcher default theme: personal best time grid filtering by car/track added
    - Fixed blank resolution box
    - Fixed missing sound events
    - Fixed crashes volume
    - Reworked envelopment for interior and exterior sounds
    - Higher exterior volume for surround speaker configurations
    - Fixed tyre fake shadows in slowmo replay
    - Improved AI
    - Added custom head movements per car (driver3d.ini)
    - Driver helmet/head now cast shadows in onboard camera
    - Added custom weather selection
    - Improved Pedals App
    - Rendering performance optimizations
    - Particle rendering optimiziations
    - Render Stats form now features units
    - Added "final" damage for high speed impacts
    - Added quality settings to replay that allow up to 4x longer replays
    - Fixed driver shift preload animation at race start
    - Fixed camera car not using FOV value
    - Fixed AI choosing wrong (slow) tyres
    - Updated FMod to 1.05.13
    - Updated Fmod SDK project (minor envelopment improvements)
    - Tweaked exterior reverb parameters
    - Tweaked envelopment values for some sound events
    - Improved positional surface sounds
    - Fixed wind and tyre rolling noise
    - Fixed doppler effect for rev limiter and horn
    - Fixed FOV in mirrors, now editable in system/cfg/assetto_corsa.ini
    - AI race starts greatly improved
    - Fixed wrong shadow resolution when moving through F6 camera car cameras
    - Fixed graphics not following dynamic track grip levels in Multiplayer
    - Fixed "fast" height evaluation for validating setup ignoring tyre pressure
    - FPS caps is now compatible with the new 1ms resolution timer
    - Suicidal server admins are now a protected species and not allowed to kick themselves anymore
    - Adjusted fuel consumption for most of the cars
    - UI now understand fuel range relative to car and track and adjust maximum race lap count automatically for quick races and race weekends against the AI
    - Added 4WD simulation in drivetrain.ini
    - Added live axle suspension geometry
    - [DATA] section in aero.ini is now obsolete and must be eliminated. HEADER=2 is mandatory if damage is used.
    - AC now support multiple configurations on circuits
    - A to B gameplay options for hillclimb tracks and specific circuits that support.
    - Tyre pressures can now be shown in digital_instruments.ini
    - Limited static weather situations can now be selected from the UI. Weather is also moddable.
    - Time Attack now has a global multiplier that controls the amount of time available for the first checkpoint.
    - Customizable TrackIR rotation range.
    - Chat window now supports full Unicode charset


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    Im Terminkalender könnt ihr euch für dieses Rennen an- oder abmelden.


    Servername: # SimRC.de | SimRacing League | Join us!
    Startzeit: 18:30 Uhr


    Wir bitten euch, der besseren Kommunikation halber, euch auch auf unserem Teamspeak Server einzufinden:
    IP: 62.104.20.113:10024
    Passwort: SimRC
    Dort steht auch eigens für euer Team ein Kanal für die Kommunikation während des Rennens bereit.


    Brands Hatch Strecke zum Download: https://www.mediafire.com/?wyb9g3q8342sc2n


    Skinpacks:
    #1: https://www.mediafire.com/?ne7yj9jqizhmpk5
    #2: https://www.mediafire.com/?a9m622k3089key2



    Wichtig:
    Nur Fahrer die sich im Terminkalender anmelden können auch mitfahren, wenn jemand Zeit hat aber sich nicht eingetragen hat kann er nicht am Rennen teilnehmen.

    Zitat von José Javier Buisán

    I just had one question: are you planning to release a kind of "league version" with matched performances/physics between all the cars?


    Zitat von Acestumacher (F1SR)

    Yes we probably will release a league version, but main focus is historical, we also plan a custom skinned league mod using a special version of the Renault R26.

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    7,2mio Klicks, ich denke das sagt schon alles :D Die F1 bräuchte auch mal einen YT Channel, dann hätten sie vllt auch mehr Junge Fans.

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    Hat jemand anders wieder hochgeladen ^^


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    Dich motiviert es vllt nicht aber es gibt viele die das gerne machen, ich dagegen muss nicht immer Online zocken, dafür bin ich hier in der Liga und die 11 GT3 Rennen reichen mir locker.


    Die meisten verstehen AC als Multiplayer Game? Trotzdem zocken die meisten Offline :D


    Ich denke die LL wird schon ein paar Events noch bringen mit dieser Mod (kommt drauf an wenn sie Released wird), da werden dann auch diejenigen ihren Spaß haben die nur Online fahren wollen :D

    Auf dem Server bekommt man momentan einen Skin zugewiesen, wenn du als einziger auf dem Server bist müsste das ein weißer sein. Wenn noch andere drauf sind bekommt man auch einen anderen Skin.


    Natürlich kannst du mitfahren, dafür sind solche Events ja da, je mehr desto besser :)


    Du fährst auch in deinem Video schon ganz gut, vllt etwas zu vorsichtig auf der Bremse und im ersten Teil der Strecke passt auch nicht ganz die Linie aber das kommt mit der Zeit.

    http://store.steampowered.com/app/347990/
    Dreampack am 11.03


    Kostet nur 10€


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