Bei pCARS 2 gibt es keine Full Member mehr, ich glaube es heißt dort Bronze, Silver, Gold etc... und Bronze kostet um die 70€.
Was bei pCARS2 dazu kommt weiß ich nicht. Ich glaube aber irgendwas mit Offroad gelesen und gesehen zu haben.
Bei pCARS 2 gibt es keine Full Member mehr, ich glaube es heißt dort Bronze, Silver, Gold etc... und Bronze kostet um die 70€.
Was bei pCARS2 dazu kommt weiß ich nicht. Ich glaube aber irgendwas mit Offroad gelesen und gesehen zu haben.
Facebook und YouTube gibt es ja bereits und ein F1RC Twitch Kanal wohl auch.
SimRC kam nur dazu weil hier auch Simulationen gezockt werden, es ist trotzdem auch weiterhin die F1RC.
Zugriff auf den YT Kanal bekommt man durch Spooz, vielleicht aber auch durch cHaOz, müsste man ihn mal fragen. Der twitch Kanal kam von Dustin.
Das Twitch Logo ist nach unten gespiegelt aber das Youtube Logo nicht, dazu ist es noch etwas unscharf.
Racing Community Logo etwas weiter nach links, es besteht kein Abstand wie oben und unten.
Das waren jetzt aber nur Kleinigkeiten die mir aufgefallen sind, ansonsten passt es
Man hat jetzt noch eine Woche Zeit bei pCARS2 einzusteigen, also wer den ersten Teil gut fand hat vielleicht daran Interesse: http://pcars2.wmdportal.com/
Diejenigen die den ersten Teil schon unterstützt haben bekommen übrigens ihr Geld + 10% im September auf ihr Paypal / Bank Konto überwiesen.
Hab hier grad ma ein Intro gemacht.
Würde gerne eure Kommentare dazu hören
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Ignoriere die Dislikes, ich finde das Intro ganz gut
sicherlich
Stefano hat gestern wieder gestreamt und erzählt was alles verbessert und hinzugefügt wird:
Zitat von gratAlles anzeigen- DRS zones with red/green indicator (both fixed for single player and customizable by server admin for MP)
- New tyre sounds more realistic (and more progressive?)
- Welcome screen for MP (with possibility of customized messages for each player?)
- Fixed setup option for MP (including perhaps fixed per session, i.e. diff. for quali and race)
- Send setup to other players in MP
- working on a new ffb effect for understeer (unless you have a very strong ffb wheel, this would allow you to artificially increase the drop in SAT when understeers begins).
- 1.3 release date is around end of September, with deadline taking precedence over features (what is not ready gets dropped and moved to 1.4).
- DP2 released together with 1.3. Should feature 10 cars and 1 track.
- They are working on AI solutions for Monza historical with the sopraelevata.
- He explained in more detail how slip/road/kerb effects work. Slip and Road are from suspensions and he described them as somewhat realistic and that some drivers will find they need them. Kerb is instead more of a canned effect, making you feel kerbs even if they are flat or if you touch them with an unloaded tyre.
- Time limited races might come in 1.3. He is thinking of others
- Kunos is thinking about how to convey info about what feature a car has when you get in game (can you change turbo? Does it have DRS?...). Proposed: info when launching sim or default app view. Stefano is concerned about new players not knowing how to open apps and ecperienced players not knowing all the "hidden" features. MY 2 CENTS: option 1 is better, with maybe one brief note about car features AND a brief guide on how to activate apps and so on with an option "do not show this again"
- 64bit AC on the way
Den Stream kann sich auch jeder angucken wenn er möchte:
Hi all,
We just set live a small patch for F1 2015 to resolve an issue that cropped up in yesterdays patch.
- Fixed assists being available in the Hardcore – No assists hopper.
- Extended the default bounds of the Field of View user adjustment.
We'll have more news on what's up next soon. Have a good weekend and enjoy the race!
Es ist wohl der Ruf RT12R
Gab heute übrigens wieder ein neues Bild und zwar von einem BMW M4:
Bei AC werden noch ein paar GT3 Autos kommen und zwar:
Lamborghini Huracan GT3
Lamborghini Gallardo GT3
Mercedes GT3
Audi R8 LMS Ultra (wohl bei der nächsten DLC dabei)
Ford GT3
Ihr hättet auch ein F1 2015 Hotlap Contest oder ein King of the Ring anbieten können.
Für mich kam es auch völlig überhastet rüber, kaum geht es bei F1 2015 einmal daneben kommt plötzlich ein Event mit F1 2012. Macht einfach das beste aus F1 2015.
Ansonsten können die F1 2015 Fahrer auch ihre eigenen Events erstellen, Basti hat das ja schon mal gemacht. Dem fällt bestimmt etwas ein was man mit F1 2015 im momentanen Zustand machen könnte. F1 2015 aber erstmal zur Seite zu legen halte ich für etwas falsch, so verliert man nur potenzielle Fahrer.
Patch 20/08/15
Hi all,
We just set live a new patch for F1 2015 including the below fixes.
Fixed AI always pitting on the same lap as their team mate
Fixed some instances of cars getting stuck in the pit lane
Fixed infrequent crash in the pit lane
Fixed car resetting to track when using flashback in the pit lane
Fixed instances of the pitting strategy not always updating correctly
Fixed fuel changes not saving correctly when changed under parc fermé conditions
Fixed various errors with the damage, fuel and temperature swipe
Fixed game stutter when the player takes control of an AI-driven car
Fixed AI cars having punctured tyres in P2 and P3 sessions in Pro Season mode
Fixed identical weather being used for all practice sessions in Pro Season mode
Fixed game resuming instantly when backing out of replay
Fixed flickering on track reflections in wet weather on high graphics settings
Fixed objects popping when playing with multi-monitor and wide screen setups
Added ability to adjust camera and field of view settings
Fixed McLaren 2015 car’s gear paddles glowing orange under braking
Added ability to delete car setups
Added a new “invite only” custom match option
Added push to talk functionality for voice comms
Improved session joining speed through the multiplayer hoppers.
Reconfigured hoppers to give one hopper per difficulty setting
Updated feature race to Belgian Grand Prix
Fixed players with invalidated lap times being shown as in 1st place during one shot qualifying sessions
Fixed grid order being incorrect after one-shot qualifying session if players had invalidated their lap times
Fixed several instances of players failing to start a session after other players have left the game
Fixed race start timer increasing whenever a player joins a hopper lobby
Fixed players acquiring another player’s points when joining a session mid-season
Fixed saved lobby settings not loading in correctly
Fixed players not joining hopper lobbies correctly from some game modes
Fixed car body not loading in correctly in some multiplayer race
Fixed multiple incorrect fastest lap notifications being displayed during online practice sessions
Fixed vote to skip track being used multiple times in lobbies
Added notifications for players retiring during a multiplayer session
Various other bug fixes and improvements
Please note that voice command support is still being developed, and is expected to be delivered in a later update.
As ever thank you for your feedback and support and let us know how you feel about this latest update,
Die ersten Autos für die 2.DLC von AC wurden bereits gezeigt, anscheinend macht man es wie bei der ersten DLC und zeigt jeden Tag ein Auto. Die Strecke ist mit Barcelona schon bekannt.
SCG 003C:
RUF ???:
Audi R8 LMS Ultra:
Bin ich schon vor ein paar Jahren gefahren, macht wirklich ziemlich Spaß. Beim ersten fahren überlegt man immer selbst von welcher Strecke jetzt diese Passage ist usw...
Version 3.0 steht zum Download bereit: http://acfligue.com/downloads/
"DRS + UPDATE AERO + UPDATE BRAKES"
Sollte man nicht ernst nehmen, war nur Spaß von Kunos.